Thursday, February 12, 2009

Nizar, Ngeh dan Ngah ditahan ISA


Nizar, Ngeh dan Nga ditahan ISA.
Oleh : AdukaTarunaBR dikatakan perlu bertahan sehingga sidang DUN Perak tidak lama lagi. Ketika ini, Speaker Dewan, akan menyekat 3 mangkuk PKR dan DAP dari hadir. Ataupun 3 mangkuk tadi tidak berani hadir seandainya BR mengumpulkan ribuan penyokongnya di luar Dewan Undangan Negeri Perak.Apabila begini, BR mempunyai 28, dan BN 28. Keadaan sangat genting.
Seandainya BR berjaya membubarkan DUN, ianya adalah malapetaka kepada BN. MB haram Perak akan menjadi MB paling singkat dalam sejarah.Untuk itu Najib perlu menjadi lebih ganas. Semakin menghampiri Mahathir. Jika 3 mangkuk ditahan Speaker, Najib perlu menahan sekurang2nya 3 ADUN BR. Walau apa cara sekalipun, pembubaran DUN perlu dielakkan.Jadi, adakah 3N mangsa terdesak Najib ialah Nizar, Ngeh dan Nga?BR perlu bersiap sedia.
Pada wa, BR perlu mengambil sebarang kemungkinan oleh pihak Najib. Kalau ikut kisah Nabi2 dahulu, Isa a.s pernah digantikan. Muhammad SAW pernah digantikan Ali. Kaedah ganti tercatit dalam taktikal zaman lampau.So, apa lagi, sila cari muka seiras dengan Nizar, Ngeh dan Nga untuk berlakon sebagai mereka, sekarang. Supaya Najib menangkap identity yang salah, di mana, identity sebenar lepas memasuki sidang DUN.Keadaan akan menjadi kecoh. BN termalu, dan bakal disaman individu terbabit. Itulah upahnya. Praktikal?

disalin cetak dari http://adukataruna.blogspot/

No comments:

Post a Comment